Znaki do poprawy

Znaki do poprawy?

Ten wpis został opublikowany w kategorii Stowarzyszenie Prawo na Drodze, Strefa płatnego parkowania, Znaki drogowe. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Znaki do poprawy

  1. 31wB pisze:

    Re Wojtek. Zgoda. Widziałem 2 takie przypadki pod Śremem w woj. Wlkp. Na polnych drogach a na horyzoncie wieś. Na polnej dojazdówce do wsi! Ale kogoś napierdala!!!

    • wojtek pisze:

      Re: 31wB
      Przyjedź do Krakowa pokażę ci ze 200 takich wynalazków
      np u mnie jest droga dojazdowa do kilku bloków od zawsze to była droga wewnętrzna ale nie tak dawno zrobiono z niej strefę zamieszkania
      przy czym jak była tylko wewnętrzna to z biedą ale dało się jakoś zaparkować nie zastawiając ani chodników ani przejazdu

      od wprowadzenia strefy zamieszkania powstał obowiązek wyznaczenia miejsc parkingowych no i wyznaczono 113 szt (-5 szt dla niepełnosprawnych z których nikt nie korzysta i stoją puste) na 486 lokali
      cały teren to własność gminy Kraków włącznie z działkami w około bloków
      a do bloku przypisana jest tylko działka dokładnie po obrycie pierwotnej elewacji. skala absurdu sięgnęła szczytów kiedy okazało się że żeby ocieplić blok musimy komercyjnie wydzierżawić od gminy 15cm szerokości wzdłuż wszystkich elewacji bo wchodzimy na cudzy teren

      urzędnicy gminy stwierdzili że jak nie mamy gdzie zaparkować to powinniśmy sprzedać samochody – terenu jest z dużym zapasem ale gmina nie przeznaczy go na powiększenie parkingu bo nie ma takiego obowiązku
      wydzierżawić nam go nie zamierza no ewentualnie zgodziła by się na sprzedaż za cenę w okolicy 3500 netto za m2 ale musimy kupić całość i musi na to wyrazić zgodę 100% właścicieli mieszkań z tych kilku bloków.

      Jak przeliczyłem areał razy stawkę i podzieliłem przez liczbę lokali to wyszło mi że każdy właściciel lokalu musiałby zapłacić średnio 400 tys (w tym samotne osoby starsze mające emeryturę 1500 pln.m-c)

  2. wojtek pisze:

    ten sam problem jest z ostatnio modnym wyznaczaniem stref zamieszkania na dawnych drogach wewnętrznych w których próżno szukać dostosowanej do realiów ilości miejsc parkingowych (poprzednio dostępnych)

    generalnie ktoś kto dużo porusza się po drogach z biegiem czasu coraz mniej ufa oznakowaniu a coraz bardziej zaczyna polegać na swojej intuicji i doświadczeniu bo domyślenie się co autor miał na myśli wymagało by 2-3 dniowej analizy danego odcinka

  3. 31wB pisze:

    Po tym filmiku 7 próśb o interwencję.31

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *